Kändisvår och tillökning

Hej bloggen!

Tänkte göra ett rejält inlägg med uppdateringar från i vår. Det är ju redan maj och hela våren har gått jättefort! Just nu är vädret skit här nere, det är spöregn och blåst. Inte så trevligt för en liten hund, vilket jag kommer till lite senare.

I mars fyllde min pappa år och vi var uppe i Stockholm. Pappas kusin med fru var med oss också och det var mycket trevligt!


Jag och Pappsen! ♥


Jag och Jonas Malmsjö


Jag och Allan Svensson

Jag fyllde även 17 i mars och det var väl trevligt. Karlskrona HK kvalade upp mot allsvenskan men hamnade under strecket med någon enstaka poäng. Härlig hockeysäsong har det varit i alla fall.

I början av april var det väl inget speciellt, men den 21 träffade jag Dalai Lama i Lund, trevlig och generös är han och det känns fortfarande ganska maffigt att ha träffat honom!


Träffade Dalai Lama!

I slutet av april var det dags för en runda till Stockholm igen, inte lika kändisrik men stötte dock på Dregen, gitarristen från Backyard Babies. Riktigt skön snubbe om man får säga så!!


Jag och Dregen


Stockholm

Sommarlovet närmar sig och vi är mycket lediga nu de sista veckorna! Riktigt skönt och i sommar blir det jobb på BB. Fyra veckors praktik, vilket jag ser fram emot väldigt mycket! Ska bli riktigt kul och lärorikt.

Nu till ämnet hund! Har skaffat en två-årig chihuahua hane som är världens mysigaste. Ska vara ärlig genom att säga att det var pappa som ville ha en chihuahua och nu har vi äntligen hittat rätt! ♥ Micki heter han och har varit hos oss i exakt en vecka! Mysigt att ha honom i huset.


Micki och jag!

Är ledig imorgon, men känner mig ganska färdig här just nu! Ska försöka uppdatera lite oftare!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0