Biltvätt och studentbal

God kväll.
Startade min fredag med att tvätta mammas bil, kände för att testa på det nu när man håller på med körningen. Med bilen går det bara framåt och jag kör så ofta jag kan och får.

Vilade sedan med vovven som somnade vilket jag med gjorde till slut. Hade en väldigt lugn och trevlig dag eftersom vi var lediga ifrån skolan. Riktigt skönt på en fredag!

Åkte in till stan för att kolla på min vän Felicia och alla andra som gick in på Statt där studentbalen äger rum. Kul att se alla vackra människor, stiliga pojkar med kavaj och fluga eller slips, och tjejer med långklänning och fin frisyr. Fick lite inspiration, dock är det ju två år kvar, men lite tankar och idéer får man ju.

Imorgon kanske det blir stan en sväng på förmiddagen med mamma och på kvällen blir det tjejmys med två av mina brudar, antagligen på Saltö. Inlägg om det kommer nog inom kort!

Ha en trevlig natt.


Min första gala på Galären 2009


Galärengalan 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0