Första inlägget för i år!

Första inlägget för detta året! Ska försöka bättra mig när det gäller mitt bloggande, men jag kan inte lova något! Har inlett andra terminen nu på omvårdnadsprogrammet och jag trivs verkligen till 100% Ska snart börja välja i-val till år 2 och det är ju inte det lättaste, men jag tror jag vet vad jag vill välja! :)

Hoppas erat år har inlett bra, mitt har varit sådär pga olika anledningar. Förra året slutade inte så bra när en person i min närhet avled, men man får bearbeta sig igenom det, vilket inte alltid är det lättaste och det tar verkligen tid! Men det får det göra.

Sitter och pluggar till min engelska uppsats imorgon vilket inte känns så spännande men jag hoppas det ska gå superbra! Som sagt ska försöka bättra mig! Ha det bra

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma!



Önskar dig en god fortsättning på det nya året!



Trevligt att du valt omvårdnadsprogrammet! Om du blir en av den vårdpersonal, som ska sköta om oss 40-talister när vi behöver vård, vet jag att vi blir omhändertagna med värme!



Apropå dina fritidsintressen: Det blir ett konstläger vid folkhögskolan i Bräkne-Hoby (i konstlinjens lokaler) den 1 - 5 augusti i år.

Jag skickar en inbjudan till dig, när den är

skriven och tryckt!



Kram



Solbritt

2011-01-26 @ 09:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0