Sound of Music-stjärnan ♥

Hej!

Jag har verkligen en rolig sak att skriva, en av mina favoritfilmer som jag har haft sedan jag var liten är "Sound of Music". Den filmen innebär så många minnen som jag har med min farfar. Efter hans bortgång känns det viktigt för mig att se filmen ibland och jag har velat skriva ett brev till skådisen Christopher Plummer som spelar Kapten von Trapp och den 13 juni detta året skickade jag iväg ett brev över Atlanten. I måndags fick jag ett brev, min glädje steg i min kropp och när jag tog ut mina tre bilder som jag bl.a. skickat iväg såg jag att alla tre är signerade med en liten personlig text. Glädjen jag fick blev så stark att jag fick glädjetårar och jag ringde min bäste vän Sofia ♥ Som skrek i luren så att jag var nära att få tinnitus! ;) Kram på dig gumman! Jag lägger ut min favoritbild som jag fick signerad!


"Emma - My grateful thanks Christopher Plummer" ♥

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0