Ledig

Hej


Det var jätteskönt att vakna idag och veta att man har lov! :) Det kändes helt underbart. Dock har jag en del läxor som måste börja arbetas på och en del är på ganska kort tid. Kan väl erkänna att det inte har blivit så mycket plugg idag som jag hade tänkt. Men jag har ju helgen på mig.


Ikväll blir det bio med Carro och vi hade tänkt att gå och se thrillern Black Swan. Jag hoppas den är bra för jag har varit ganska sugen på att se den nu ett tag! :)

Jag tror det börja bli vår här i Karlskrona, det luktar annorlunda nu efter regnet, dock har hela dagen varit grå och tråkig, men solen kommer väl förhoppningsvis snart! :D

Ska fortsätta plugga lite, vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0