God Kväll

Hade en ganska seg skoldag och pluggade hela förmiddagen när jag och Sofia inte behövde vara med på datakunskapen. Mvg-prov imorgon i naturkunskap, är ganska säker på att jag kommer få kortslutning men jag kommer göra mitt bästa. Träffade även min handledare som jag ska ha på min praktikplats som börjar om två veckor, jag hoppas det kommer gå bra! ;) 
     Tog även mitt andra hål i vänster öra idag, skulle ju vänta i två veckor efter att de första blev helt fel och konstigt. Det är stor skillnad, första gången jag tog det värkte det hela dagen, nu känns inget alls! Skönt de... Kommer lägga upp bild på det snart!
     Börjar bli dags för att sova, känner mig ganska trött och hängig! Ha det bra alla läsare ♥


Jag och Sofia för 3-4 år sedan, gamla häriga minnen ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Hidling

Jadå;) förutom att jag var så trött så jag såg suddigt, haha. Ja allt är kalas, med dig med? :)

2010-10-26 @ 22:40:51
URL: http://hidling.blogg.se/
Postat av: Terese

Härlig bild :)

Allt bra?

2010-10-27 @ 20:18:10
URL: http://teresebrodin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0